
Περίπτερο του Ισραήλ, ΔΕΘ
Συνεργάτης Αρχιτέκτονας
Τζόβα Πουλχερία
Ρουφοπούλου Ιωάννα
Η ενηλικίωση πολλών γκαλερί σύγχρονης τέχνης συνέπεσε με την μεταφορά τους από τον Ψιρή στους μεγαλύτερους και φθηνότερους ιδιόκτητους χώρους του Μεταξουργείου. Την Αθηναϊκή «loft land». Νεοκλασικά και υψηλή δόμηση του ’70, συνήθως πολυκατοικίες, με κύριο δημόσιο κτίριο το πορνείο. Η πώληση σύγχρονης τέχνης, ο αναγκαίος παιχνιδότοπος για τα παιδιά τωνπροαστίων, και ένα εγκαταλελειμμένο κομμάτι του κέντρου. Η σημασία της στιγμής, σε μια περιοχή που δεν έχει ακόμη σταθεροποιηθεί. Η γκαλερί τοποθετείται σε εγκαταλειμμένο παγωτοποιίο-αποθήκη ελαστικών του ‘70, στο Μεταξουργείο. Το τριώροφο κτίριο περιλαμβάνεται σε επίμηκες, σφηνοειδές οικοδομικό τετράγωνο-παράθεση πέντε κτιρίων
Η ενηλικίωση πολλών γκαλερί σύγχρονης τέχνης συνέπεσε με την μεταφορά τους από τον Ψιρή στους μεγαλύτερους και φθηνότερους ιδιόκτητους χώρους του Μεταξουργείου. Την Αθηναϊκή «loft land». Νεοκλασικά και υψηλή δόμηση του ’70, συνήθως πολυκατοικίες, με κύριο δημόσιο κτίριο το πορνείο. Η πώληση σύγχρονης τέχνης, ο αναγκαίος παιχνιδότοπος για τα παιδιά τωνπροαστίων, και ένα εγκαταλελειμμένο κομμάτι του κέντρου. Η σημασία της στιγμής, σε μια περιοχή που δεν έχει ακόμη σταθεροποιηθεί. Η γκαλερί τοποθετείται σε εγκαταλειμμένο παγωτοποιίο-αποθήκη ελαστικών του ‘70, στο Μεταξουργείο. Το τριώροφο κτίριο περιλαμβάνεται σε επίμηκες, σφηνοειδές οικοδομικό τετράγωνο-παράθεση πέντε κτιρίωνΗ ενηλικίωση πολλών γκαλερί σύγχρονης τέχνης συνέπεσε με την μεταφορά τους από τον Ψιρή στους μεγαλύτερους και φθηνότερους ιδιόκτητους χώρους του Μεταξουργείου. Την Αθηναϊκή «loft land». Νεοκλασικά και υψηλή δόμηση του ’70, συνήθως πολυκατοικίες, με κύριο δημόσιο κτίριο το πορνείο. Η πώληση σύγχρονης τέχνης, ο αναγκαίος παιχνιδότοπος για τα παιδιά τωνπροαστίων, και ένα εγκαταλελειμμένο κομμάτι του κέντρου. Η σημασία της στιγμής, σε μια περιοχή που δεν έχει ακόμη σταθεροποιηθεί. Η γκαλερί τοποθετείται σε εγκαταλειμμένο παγωτοποιίο-αποθήκη ελαστικών του ‘70, στο Μεταξουργείο. Το τριώροφο κτίριο περιλαμβάνεται σε επίμηκες, σφηνοειδές οικοδομικό τετράγωνο-παράθεση πέντε κτιρίων
Η ενηλικίωση πολλών γκαλερί σύγχρονης τέχνης συνέπεσε με την μεταφορά τους από τον Ψιρή στους μεγαλύτερους και φθηνότερους ιδιόκτητους χώρους του Μεταξουργείου. Την Αθηναϊκή «loft land». Νεοκλασικά και υψηλή δόμηση του ’70, συνήθως πολυκατοικίες, με κύριο δημόσιο κτίριο το πορνείο. Η πώληση σύγχρονης τέχνης, ο αναγκαίος παιχνιδότοπος για τα παιδιά τωνπροαστίων, και ένα εγκαταλελειμμένο κομμάτι του κέντρου. Η σημασία της στιγμής, σε μια περιοχή που δεν έχει ακόμη σταθεροποιηθεί. Η γκαλερί τοποθετείται σε εγκαταλειμμένο παγωτοποιίο-αποθήκη ελαστικών του ‘70, στο Μεταξουργείο. Το τριώροφο κτίριο περιλαμβάνεται σε επίμηκες, σφηνοειδές οικοδομικό τετράγωνο-παράθεση πέντε κτιρίων